گوگل در تلاش است تا از رهگیری کاربران اندروید در اپلیکیشن ها جلوگیری کند؛ قابلیتی مشابه آنچه اپل در آخرین به روزرسانی iOS برای کاربران آیفون ارائه می دهد.
اپل مدتی پیش اعلام کرد به روزرسانی آیفون حاوی ابزاری تحت عنوان شفافیت رهگیری اپلیکیشن (App Tracking Transparency) است که به کاربران امکان می دهد بهتر روی حریم خصوصی خود کنترل داشته باشند. براساس
گوگل همواره به دنبال راه هایی می گردد تا به منظور بالا بردن سطح حریم خصوصی در عین فراهم سازی ایستمی سالم برای اپلیکیشن ها که شامل تبلیغات نیز می شود، با توسعه دهندگان کار کند. منابعی ناشناس که نخواسته اند نام شان فاش شود می گویند گوگل به دنبال پیدا کردن راهی است تا بتواند بین مشتریان آگاه به مباحث حریم خصوصی و توسعه دهندگان و نیازهای مالی تبلیغ دهندگان، تعادل ایجاد کند.
گوگل یکی از ثروتمندترین شرکت های حوزه ی تبلیغات دیجیتال است و سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب می کند. بخش عظیمی از این درآمد، نتیجه ی هدف قرار دادن دارندگان دستگاه های اندرویدی با تبلیغات است. بدین صورت که اگر کاربر در مرورگر کروم به دنبال محصولی خاص بگردد، بنر تبلیغاتی مربوط به فروش آن محصول در اپلیکیشن های دیگر به نمایش گذاشته می شود؛ حتی اگر هدف کاربر از جست وجو، صرفا وقت گذرانی باشد.
برخی از مشخصات دوربین گوشی آیفون ۱۳ مشخص شد
گوگل روی قابلیت جلوگیری از رهگیری فعالیتهای کاربر در اندروید کار میکند
گوگل ,اپلیکیشن ,های ,رهگیری ,کاربر ,کند ,حریم خصوصی ,کاربر در ,در اپلیکیشن ,به دنبال ,توسعه دهندگان
درباره این سایت